زندگی زیباست

در این وبلاگ سعی شده مطالبی جامع و جذاب در ارتباط با روابط زناشویی ، روانشناسی ، ایرانشناسی و کشف مکانهای بکر ایران ، تاریخ ایران و جهان ، عاشقانه اجتماعی ، فیلمهای برتر جهان ، کتابهای برتر جهان ، طنز و ... گرد آوری گردد .

زندگی زیباست

در این وبلاگ سعی شده مطالبی جامع و جذاب در ارتباط با روابط زناشویی ، روانشناسی ، ایرانشناسی و کشف مکانهای بکر ایران ، تاریخ ایران و جهان ، عاشقانه اجتماعی ، فیلمهای برتر جهان ، کتابهای برتر جهان ، طنز و ... گرد آوری گردد .

عاشقانه های بیستون

بیستون ! 
یار من آنجاست حواست باشد !
او نشان کرده ی اینجاست حواست باشد !
یارِ من ، موی سرش قیمت صد شیرین است !
قصه اش قصه ی لیلاست حواست باشد !
آنچه فرهاد نوشته ست به روی تن تو ...
شرح یک روز غم ماست ! حواست باشد !
همه ی دلخوشی و زندگی ام ... بودن اوست
گر برود ! آخر دنیاست حواست باشد !
نگذاری احدی تیشه به رویت بزند !

شیشه ی عُمر من آنجاست حواست باشد !

تقدیم به تنها عشق زندگیم




نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 21:34

سلام برادر
عجب شعر معرکه ای گذاشتی
چند تا فیلم خوب گرفتم ....
بیستون بانوی خفته! یه عکس ازش بزار جالبه.
بدرود

سلام و درود به احسان عزیز خوشحالم که خوشتون اومده واقعا خوشحالم ، چشم حتما مطمعنا در اولین وقت عکس های بانوی خفته بیستون رو با موقعیت جغرافیایی عکس برداری رو براتون میزارم . و خوشحالتر میشم اگه وبلاگ شما رو هم من داشته باشم .

به یاد استاد سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 00:06 http://hazratostad.blogfa.com/

سلام انصافا شعر زیبایی بود. خودتون سرودید؟
من از بینندگان وبلاگتون هستم البته هز چند روز یکبار. انشاله موفق باشید.

ممنون نظر لطفتونه ، خوشحالم که وبلاگم بینندگانی مثل شما داره ، راستش نه شعر از هنرمندی ناشناسه توجه منم جلب کرد ، دوسش دارم اما انصافا خیلی دوست دارم که منم بتونم از شعرهای بگم :-) ولی متاسفانه نمیتونم . منم از وبلاگ حضرت استاد دیدن کردم موفق باشید وبلاگتون زیباست . باید احسنت گفت بهتون .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.